tirsdag den 7. juni 2011

Projekt Garnrester

Jeg er gået i gang med et "ryd op i dine garnrester"-projekt. Af den simple årsag, at kurven der bruges til mine rester er ved at sprænges, fordi den er så overfyldt.

Mine jumperpinde står i et glas....praktisk, men ikke særlig kønt, så af lidt garnrester fik glasset en ny "overfrakke". Den er hæklet i fastmasker, og så lavede jeg en række huller, da jeg tænkte, at jeg måske på et tidspunkt kunne trække et bånd igennem.
Ambitionen for mit garnreste-projekt er simpelthen, at jeg i sommerens løb skal have brugt de fleste af de garnrester, jeg har liggende, og det altså dejligt at sidde med nogle små og overskuelige ting...til en afveksling.

7 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Held og lykke med projektet:)
Jeg har et ligende projekt kørende med mine stofrester, men synes bare aldrig, at jeg kommer helt i bund:-D

Ps. Super flot frakke til glasset:)

Kh. Louise

Karen sagde ...

Tak Louise, det tror jeg heller ikke jeg gør - altså kommer helt i bund, for der dukker jo nye rester op hele tiden (ved ik' lige hvordan det sker), så måske bare en reste-udskiftning?
Kh Karen

Strikkeglæde sagde ...

Sådanne projekter har jeg også ind imellem og det er skønt. Garnrester er guld, som skal inspirere, man skal ikke i bund for de skal cirkulere.

Jeg har fornylig lavet et indlæg om rester - måske det kunne inspirere.

Karen sagde ...

Strikkeglæde - Jeg læste godt dit indlæg og var vildt imponeret over de flotte reste trøjer....og jeg tror faktisk, nu jeg tænker efter, at det var det, der gav mig inspirationen til at kigge på resterne.....jeg burde have linket til dig, men det er først nu, jeg kommer til at tænke på det. Sorry...det kommer i mit næste reste-indlæg, for der er et lidt større reste projekt på pindene lige nu....der skal strikkes lidt flere pinde før jeg viser det frem.
Kh Karen

Fru Knudsen sagde ...

Sådanne projekter er gode, det ved jeg af erfaring. God arbejdslyst

Fru Kahr sagde ...

Spændende projekt. Det kommer jo ofte en masse uventede ting ud af sådan et projekt, så jeg følger med for at se de finurlige ting, du får frembragt.

Karen sagde ...

Fru Knudsen - Tak skal du ha'
Fru Kahr - jeg har gang i et rigtig sjov sjal-projekt...der skal nik komme billeder ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...