onsdag den 15. juni 2011

strikkelogen "anonyme nørklere"

Ja, sådan hedder den strikkeklub jeg er med i - og i dag havde vi vores 2. møde.
Jeg ville gerne have vist et billede af de søde damer/piger, der sidder med næsen dybt begravet i hvert deres strikke-projekt.....det kan jeg bare ikke! Ikke fordi kameraet ikke var parat, men vi nåede aldrig til at finde pindene frem ;o) Vi drak kaffe, spiste kage, snakkede, drak lidt mere kaffe og spiste en anelse mere kage og så....ja, så var tiden gået......
Vi fik vendt verdenssituationen adskillige gange, vi fik grinet - meget - og vi fik faktisk også talt en lille smule om strik, men det blev kun til snak.
Og nej, hvor var det bare hyggeligt også selvom vi er en ikke-strikkende strikkeklub ;o)

6 kommentarer:

Laura sagde ...

Skøn strikkeklub du der er med i :-))
Det er ikke altid man når at få strikket så meget i de klubber.
Strikkehilsener fra Laura;-)

Garn, hund & kat sagde ...

hvor lyder det hyggeligt, bare det var mig ;-)

Nete sagde ...

Ha ha, er også med i en nørkleklub og det er ikke altid vi får lavet noget. Vores klub har ikke noget navn, har ellers foreslået at vi kunne hedde "Slip én og hold masken"!!
Men det er bare så hyggeligt at mødes og få skvadret og hygget lidt.
Knus til dig.

strikkeentusiasten sagde ...

Bare hyggen er der, så pyt med hvor meget man lige får nørklet...;-))

kh Jane

mona sagde ...

Det lyder hyggeligt med din strikkeloge! - Nej, det er ikke så meget man får strikket - og tællestrikkeri,kan man (jeg) godt opgive - men det giver god inspiration.

Karen sagde ...

Kære alle, denne gang et fælles svar, for I har ret...det er hyggen, det handler om og ikke så meget andet.....det morsomme er, at der er faktisk et par medlemmer, som slet ikke laver håndarbejde - vi andre har ellers lovet at lære dem det, men motivationen mangler vist ;o)
....og Nete, jeg synes dit navne forslag er genialt ;o) Rikke - hvis du evt flytter i nærheden af mig, så vil du som det første modtage en invitation til stikkelogen :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...