tirsdag den 28. juni 2011

træt, træt, træt og mere træt

Nu nærmer min ferie sig med stormskridt - jeg har sidste arbejdsdag på torsdag.....og jeg tæller sekunderne! Det sidste års tid har været afsindigt hårdt. Jeg har været flyttet rundt mellem 4 forskellige projekter, fået nyt ansvarsopgaver (en forfremmelse) og været med til at bygge et helt nyt projekt op, med nyt indhold efter en ny metode. Jeg har arbejdet sammen med en masse forskellige mennesker, vænnet mig til deres måde at gøre tingene på, for så et øjeblik efetr at få at vide, at "nu skal de lave noget andet". Jeg har overlevet en fyringsrunde, der faktisk var et halvt år undervejs, og nu som rosinen i pølseenden fået at vide, at fra efteråret starter vi noget nyt op igen - nyt materiale, men dog samme metode som sidst. Og nu er jeg bare så træt! Sådan træt ind i knoglerne. Jeg har dynger af papirer på mit skrivebord - en masser rapporter, der skal skrives og sendes, et væld af administrative opgaver, der lige skal a jour føres og alt sammen på 2 dage.

Jeg har de sidste 14 dage ikke haft, hvad der minder om krea-energi eller lyst - jeg er gået i gang med en bluse, men der sker altså ikke rigtig noget...jeg har ikke engang fået strikket ribben færdig endnu. Monteringsfeen har også holdt sig væk, så jeg har også en masse ufærdige monterings-klare ting liggende.

Længe leve sommerferien - jeg har faktisk ambitioner om at strikke MINDST 2 trøjer.....kom til at købe en lille bitte smule bambus-garn i Netto, og det skriger på at komme på pindene, meeeeen det må vente til jeg har fået hvilet min trætte og småstressede hjerne. Jeg skal have krea-trangen tilbage OG SÅ SKAL DER STRIKKES IGENNEM!!!!!!!! 

7 kommentarer:

Nete sagde ...

HM, tænker tit på om vores kære kommune ikke er ved at administere sig selv ihjel. Kan godt forstå du er udmattet, synes ikke at man kan tillade sig at overbebyrde sine medarbejdere på den måde. Ikke så underligt at folk flygter/flytter væk fra Lolland.
Godt du snart kan begynde på en velfortjent ferie.
Knus

Garn, hund & kat sagde ...

uha det lyder ikke godt. Men jeg kender det desværre også godt - blot med modsat ofrtegn, for jeg har fået frataget mine beføjelser så jeg gudsjammerligt keder mig når jeg er på job.

Jeg har å meldt ud at nej jeg laver intet af det de ikke mener jeg skal være ansvarlig for elelr have løn for, men som alle godt ved jeg er den der er super god og fantastisk til. Jeg har nemlig vupti glemt alt om det - basta.

Så jeg kommer til tiden og går til tiden og afventer spændt på hvornår der kommer et hus til mig. Og så vil jeg ikke lade mig det gå på - men du har ret - for ldit elelr for meget, det tæger al kreativitet og energi væk.

Lydert sagde ...

Det er da noget rod med alle de forandringer hele tiden, det kan altså også blive for meget
Godt du snart har ferie og kan få batterierne ladet op

strikkestine sagde ...

Jeg føler med dig - det lyder virkelig som om du har brug for den sommerferie!! Og jeg tænker at når du kan efterlade resten af papirbunkerne og låse døren og gå ud i solen, så skal det bambusgarn nok komme på pindene - krealysten kommer med frihed og tid og muligheder!! håber du får en fantastisk sommer og at du med maner overlever de to sidste dage. Kærlige tanker!!

Fru Kahr sagde ...

Det lyder som om sommerferien er yderst tiltrængt.

Lea sagde ...

Uha, Karen, jeg sender dig masser af tanker og god energi - og så ønsker jeg dig selvfølgelig en fantastisk dejlig og velfortjent ferie.

Og ja, krea-energien kommer helt sikkert igen når når du har ferie. Og jeg glæder mig til at se dit bambusgarn på pindene!!

Karen sagde ...

Tusind tak alle sammen....jeg er sikker på, at jeres positive energi har nået mig, for i dag har jeg følt en hel del mere overskud :-D
Nete - at være kommunalt ansat betyder, at når folketinget indføre nye love, så klapper vi hælene sammen og siger "javel". Og jeg flytter ALDRIG væk fra Lolland - jeg elsker stedet og mine med-Lolliker ;o)
Rikke - du er sgu' dejlig! Dit hus kommer snart og så er du over alle bjerge :-D
Lydert - ja, man keder sig ikke, det er sikkert, men på positiv siden vil jeg sige, at det har givet mig en utrolig erfaring.
Strikkestine - ja, man bliver træt...træt af at være "omstillingsparat", som det så smukt hedder - så jeg har i sinde at nyde hvert sekundt af den ferie....og virkelig få brugt mit lækre bambusgarn.
Fru Kahr - Åh ja ;o)
Lea - tak skal du ha'. Ja den kommer - stressniveauet skal vist bare ned på normalt leje ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...