lørdag den 9. juli 2011

bøger, bøger, bøger

Et besøg i min lokale genbrugsbiks satte en effektiv stopper for strikkeriet i dag.....jeg elsker den biks! Det er nogle søde ældre damer, der arbejder der, og de kender ALT OG ALLE i byen. Lister man diskret rundt, så de ikke bemærker en, så får man fornøjelsen af at høre de saftigste sladderhistorier sådan fra sidelinjen - alene det, er den halve fornøjelse ved at gå ned i den butik - det bedste er, er jeg slet ikke kender dem, de taler om, så jeg føler mig ikke engang fristet til at bringe historierne videre - for mig er det ren underholdning. Nåh, men mens jeg med et halvt øre lyttede til en historie om en dame, der mindst måtte være sindsyg, fordi hun var blevet set offentlig i bikini (hun var vist også overvægtig), så rodede jeg rundt i deres bogkasser og fandt en masse god ferielæsning til en flad 5'er stykket:
Jeg har allerede fået læst den første af mine nye bøger, nemlig "Hvirvelstrøm" af forfatterne Preston & Child. Det er en spændende thriller, som er lige tilpas eventyrlig = perfekt ferielæsning - og i aften tror jeg, at jeg kaster mig over "Ravenscar Dynastiet" som godnatlæsning. Men i mellemtiden må jeg hellere vende tilbage til mit strikketøj - jeg er blevet færdig med ryggen og begger ærmer, så nu skal der slås masker op til det ene forstykke - og mens jeg strikker kunne jeg jo liiige lytte lidt til en lydbog ;o)



6 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Hej Karen... :o)
Hvis du overvejer at sælge den du har læst (Hvirvelstrøm), så vil jeg meget gerne købe den af dig... :o)
Knuss

Garn, hund & kat sagde ...

uha så gode titler ser hyggeligt ud :-)

Karen sagde ...

Pi Andrea - jeg kunne da ikke drømme om at SÆLGE en brugt bog, som jeg selv har givet 5 kr. for, men send mig en mail med din adresse, og så skal jeg sende bogen til dig - hvis du er fan af de 2 herrer, så vil du elske denne her ;o)
Min mail er jensen.karen2@gmail.com
Rikke - ja rigtig ferielæsning ;o)
Knus fra Karen

Fru Knudsen sagde ...

Godt med feriebøger, men glem nu ikke helt strikketøjet.
Jeg nyder også at komme i genbrugsbutik, der er god stemning og man kan finde "godter" der

Fru Larsen sagde ...

Barbara Tylor Bredford skriver rigtig godt , hun er interressant at læse, SÅ glæd dig :)) Der er ikke noget bedre end en god bog her i sommerferien :))

Karen sagde ...

Fru Knudsen - jeg har skam fået strikket (og monteret) en masse, men en god bog er et dejligt afbræk i strikkeriet :-D
Fru Larsen - du har fuldstændig ret - jeg er ikke kommet så langt endnu, men den er spændende lige fra starten af, så det skal nok blive godt ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...