tirsdag den 19. juli 2011

brød-ku...øh...katte-kurv?!?

I dag gik jeg i gang med at tømme og vaske køkkenskabene af - det er den slags ting, jeg ellers aldrig når, så for mig er det en fast ferieaktivitet. Og multi-taske kan man vel også, så jeg havde naturligvis boller i ovnen samtidig.
Da bollerne var klar opstod der bare et uventet problem....brødkurven var allerede taget i brug.
Katte er nogle forunderlige væsner, det ved jeg. Men hvordan søren får en 4 kilos kat sig klemt sammen på den måde? Og vigtigst af alt: HVORFOR????? Jeg mener, der er masser af gode sovesteder i huset, så hvorfor lige brødkurven?
Nåh, men jeg gjort en mentale note: Anskaf en større brødkurv - ellers får den stakkels kat jo bare både brok, tarmslyng og hold i ryggen ;o)

12 kommentarer:

Lydert sagde ...

Hvor er den kat dog bare dejlig, måske er der lunt i kurven?

Annemette sagde ...

Ja det var da et sjovt sted den havde valgt at sove ;-)

Karen sagde ...

Lydert - ja, hun er skøn men voldsomt forkælet ;o)
Annemette - ja, men hun er også en lille, bitte smule tosset ;o)
Kh karen

Irene sagde ...

Måske hun indeni føler sig som en lille fiks sag på trods af de 4 kg.?
Skønt billede af en ligeså skøn kat :o)

Camilla sagde ...

Ha ha ha, tossede kat, men de elsker åbenbart at ligge sådan helt rullet sammen :-)

Pia sagde ...

Nej hvor er den altså sød. Det er sådan nogle situationer jeg elsker. Deres kiksede sovestillinger. Dejligt bilede.

Irene sagde ...

Skønt billede:-)

Garnværkstedets Blog sagde ...

Fantastisk billede! De er skøre de skønne katte :-)

Karen sagde ...

Irene - hmm... "fiks lille sag" er ikke liiiige det første, der falder mig ind, når jeg kigger på hende.....nærmere "gumpetung" ;o)
Camilla - katte ER tossede :-D
Pia - Ja, hun er skøn og underlig (og kun en anelse overvægtig) ;o)
Irene - Tak ;o)
Garnværkstedets blog - Velkommen til og tak ;o)
Kh Karen

Nete sagde ...

Tak for et herligt grin. Katte er virkelig en lille bitte smule skøre. Min (nu afdøde) kats ynglingsplads var i en krystalskål, men den var også lidt fin på den, Fnis.

Strikkefuglen sagde ...

Nej hvor er den bare sød ;-) Ret utrolig at den har fået sig drejet derned, kom den op igen??
Majbritt

Karen sagde ...

Nete - He-he, ja hvorfor ikke også en krystalskål?
Maibritt - ja, hun kom op, men hun måtte skue sig ud (og nej, jeg grinede slet ikke (fnis))
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...