tirsdag den 5. juli 2011

Færdig - sjal med viftemønster













Så blev mit sjal også færdigt.
Der er brugt 240 gr mohair - altsammen garnrester, hvilket forklarer de mange farver.
Opskriften er fra Kreativ Strik #13 2011.
Det var rigtig sjovt at strikke. Mønsteret på vifterne sidder hurtigt i hænderne, så det er et godt tv-strik. Det bliver strikket på p 7, og jeg synes generelt, at det er besværligt at strikke på så store pinde, men ikke desto mindre er det helt sikkert ikke sidste gang, jeg strikke et sjal efter denne opskrift.

8 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Whau den er godt nok flot.;)

Irene sagde ...

Det er super flot, og skønt med alle farverne :o)

Pia sagde ...

Superflot sjal. Har selv en ligende opskrift (hvis det ikke er den samme) liggende.

Garn, hund & kat sagde ...

wow :-)

Sådan en opskrift ville jeg gerne falde over. Den er da helt genial :-)

Fik du hørt din krimi? Og hvordan går det med kbh. planerne?

kh
Rikke

Fru Melgaard sagde ...

Med fare for at gentage mig selv, så må jeg altså sige; Wauw hvor er det flot:)
Kh. Louise

Lykke sagde ...

Rigtig fint - det har lidt 80'er stemning og rejehop over sig - lige i min ånd ;-)

Karen sagde ...

Helvig - Tak skal du ha' :-D
Irene - Tak :-D jeg vil på et tidspunkt gerne strikke et ensfarvet, men dette her er da lidt sjovt ;o)
Pia - Tak :-D
Rikke - jeg tager opskriften med, når vi ses ;o) Krimien er bestilt på biblioteket
Louise - Tak skal du ha':-D
Lykke - Tak. Ja, du har ret og det beste er, at jeg fik brugt næsten alt mit reste-mohair :-D
Kh Karen

Garn, hund & kat sagde ...

thihi Karen - glæder mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...