mandag den 4. juli 2011

HJÆLP.....jeg kan ikke høre slutningen på min krimi

Her sidder jeg - kaffen er nylavet, strikketøjet er lagt parat.....jeg er mentalt indstillet på at hører de sidste kapitler af Karin Slaughter's bog "Genesis"......og så kan jeg ikke åbne den zip-komprimerede mappe.....når jeg prøver, siger computeren, at filen er beskadiget. PIIIIIIV, siger jeg bare!!!!!
Jeg har hørt til og med fil 40....er der ikke en venlig sjæl, som enten kan sende mig de sidste kapitler ELLER give mig et kort referat af slutningen....bare så jeg ved hvem morderen er (og hvorfor)....ellers får jeg ikke sovet i nat af ren frustration og nysgerrighed :-/
På forhånd tak

6 kommentarer:

Laura sagde ...

Kan desværre ikke hjælpe dig, har set at netlydbog ikke har den, men på bibliotek.dk kan du bestille bog eller bånd, men hvem der er morderen når du jo ikke at få at vide i dag.
God søvn alligevel :-)

Karen sagde ...

Hej Laura,
Bogen er bestilt - tak for det gode råd :-D
Kh Karen

Ellen Kathrine sagde ...

Hej!
Har du fået bogen- for ellers har jeg den på min pc ?

Karen sagde ...

Ellen Kathrine - nej, det har jeg ikke - har du mulighed for at sende den til mig? Jeg mangler fra afsnit 41 og op
Kh Karen

Ellen Kathrine sagde ...

Ja prøver i morgen. Skønne strik ting du laver. Er du på ravelry?

Karen sagde ...

Ellen Kathrine - tak :-D ravelry? Både ja og nej - ja, jeg har en profil, men jeg har aldrig rigtig fundet ud af, hvordan jeg skal bruge dette forum....men i forbindelse med dit spørgsmål loggede jeg lige på og opdaterede mine oplysninger....måske skulle jeg begynde at være lidt mere aktiv der også...og tak for dine pæne ord om mit strik - det var sødt sagt :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...