fredag den 8. juli 2011

nyt på pindene

Det er gråt og regnfuldt i dag, og jeg har en dundrende hovedpine, som selv Panodil ikke kan få til at gå helt væk. Så fysisk aktivitet, der kræver at jeg skal have hovedet ned af, er fuldstændig udelukket. Det betyder, at der kan ske lidt på strikkefronten. Jeg er begyndt at strikke denne her:
Opskriften er fra "Strikkemagasinet" 5/2011, og jeg startede med at ændre i den.
Kald mig bare gammeldags og umoderne, men jeg synes altså, det er underligt, at man skal tage masker IND, når ribben er strikket....så jeg har valgt at starte med færre masker end beskrevet, og så taget masker UD, når jeg er kommet til selve mønsterdelen.
Mønstret løber over 6 omgange, og i starten var det ved at tage livet af mig, men efter at have gennemstrikket det nogle gange, så er det ikke helt så besværligt. Det går også relativt hurtigt med at strikke den, for den blivet strikket på p 4.
Så der burde være en chance for, at den bliver færdig her inden alt for længe....og der er jo som altid andre projekter, der bare venter på et par ledige strikkepinde. Så jeg vil nyde lyden af regnen og strikke, mens jeg venter på, at mit hoved bliver "normalt" igen (ja altså så normalt som det nu kan blive).

4 kommentarer:

Zarina sagde ...

Den er da super lækker, en rigtig dejlig farve.
KH Zarina

Citronmoster sagde ...

Sød trøje. God bedring :)

Garn, hund & kat sagde ...

håber det fremad med hovedet og kan se trøjen vokser *s*

Her står den på udbredt dovenskab

Karen sagde ...

Zarina - tak skal du ha' :-D
Citronmoster - Tak - efter yderligere piller og "en morfar" på sofaen - så nu går det bedre
Rikke - dovenskab er en god ting!!!! Især, hvis den betyder, at man får strikket ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...