lørdag den 6. august 2011

Rygrad!!!!!

Den må være vokset ud sidste fredag, for ellers kan jeg ikke forklare, hvordan det lørdag lykkedes mig at besøge den lækreste garnforretning i Hobro UDEN at gå derfra med en STOOOR pose garn. Jeg stor-gramsede på det hele, men holdt mig i skindet - jeg har mindst 7 kg garn på lager, og noget af det SKAL altså bruges op, inden jeg køber nyt!!!! (denne beslutning skyldes udelukkende PLADSMANGEL)
Jeg er stadig igang med min bluse med snoninger og hulmønster, men den skulle nu meget gerne være strikket færdig inden for de næste par dage, for nu er jeg allerede begyndt at planlægge mit næste strikkeprojekt....så derfor vil jeg kaste mig over mit strikketøj og nyde visheden om, at jeg rent faktisk har en rygrad (ikke altid som en regnorms).....behøver jeg at sige, at jeg allrede har planlagt at købe MASSER AF GARN, næste gang vejen falder forbi Hobro......

9 kommentarer:

Lydert sagde ...

Imponerende - det er ikke tit, jeg er så standhaftig

Strikkefuglen sagde ...

Det er en rigtig lækker butik. Jeg var så heldig at besøge den i sommerferien ;-) rene lækkerier og meget svært ikke ,at komme ud med en sæk hihi
Majbritt

Lis sagde ...

Så kan du jo også drømme om det garn, og planlægge hvad der måske kan ønskes i julegave. Flot det var det nu alligevel med den rygrad. Det var ikke sikkert jeg havde gjort det.
Kh. Lis

Ellen Kathrine sagde ...

Uh ja det.med at lageret vokser det er alt for nemt at abstrahere fra når der er lækre garner til salg.. men drømme og planer om hvad man skal lave en gang er vel også en stor del af glæden v processen.. jeg sender sidste dele af lyd bogen i næste uge.

Citronmoster sagde ...

Det er godt gået. Jeg må indrømme at min rygrad havde været lidt mere slasket end din :))

Nete sagde ...

Flot, men er nu ikke itvivl om at du har haft den rygrad altid.
God søndag.

Hilde sagde ...

Det var godt gjort. Tror ikke jeg hadde hatt ryggrad til det :-)

FruSøglimt sagde ...

Hej med dig!
Var så heldig at finde din blog idag. Ja, super garnforretning. Jeg bor ved Hobro, og har været der flere gange. Til orientering, hun har en butik 4 gange så stor lige uden for Hobro, et besøg værd, hvis du igen kommer på disse kanter. Super fin blog.
Hilsen Anni

Karen sagde ...

Lydert - det holdt også hårdt, skulle jeg hilse at sige
Majbritt - Jeg er glad for, at den ligger langt væk....ellers ville jeg tømme den ;o)
Lis - Jeg tror ikke, at jeg ville kunne gentage succeen....rygraden bliver jo slatten med tiden :-D
Ellen Kathrine - Tak for den del af lydbogen, som du allerede har sendt....lageret må ikke vokse mere, for jeg har absolut ikke plads
Citronmoster - tak ;o)
Nete - Tak skal du ha' ;o)
Hilde - tak ;o)
Anni - Tak for roserne :-D En større butik???? Der røg den rygrad - den skal jeg da helt sikkert besøge næste gang ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...