lørdag den 24. september 2011

Vestpå 2. udgave

Første udgave
Så er den klar til brug - strikket i samme garn og farve, men længere i ryggen:
Anden og sidste udgave
Den nye udgave passer ikke Inge-Gyda (min gine) så godt, men det er jo heller ikke hende, der skal have den på til dagligt, vel?
Jeg har strikket ryggen længere (ca 10 cm), så den nu er 45 cm i stedet for de 35 cm, der stod i opskriften - ellers er det samme maskeantal osv. Nu er jeg tilfreds med min Vestpå, så denne gang går jeg ikke af med den ;o)

4 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den er super fin ;)
Godt du fik strikket en til dig selv ;))

Yt

Pi Andrea sagde ...

Den ser altså også lækker ud... :o)

Pia sagde ...

Super flot vest. Godt du fik strikket én til dig.

Karen sagde ...

Kære Alle, Tak skal I ha'. Jeg er også super glad for den....jeg ville også gerne strikke Geilsk kilevest, men jeg fatter ikke en sk¤¤ af opskriften....så den går jeg rundt om lige nu som katten om den varme grød ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...