tirsdag den 13. september 2011

Vestpå og Vest-af

Jeg havde min nye Vestpå på i dag på arbejde.....jeg beholdt den på til frokost, hvor en af mine kollegaer pludselig fik kig på den....og ville prøve den. Og den sad så godt på hende (bedre end på mig), så jeg kunne ikke andet end lade hende beholde den.
Jeg havde fulgt opskriften så slavisk, at jeg havde overset, at jeg er ca 10 cm højere end standard kvinden, så den var faktisk for kort til mig. Om ikke så længe kommer der et nyt indlæg, hvor jeg flasher min nye "Vestpå", men næste gang bliver den strikket ud fra mine mål og ikke ud fra opskriften....og nu har jeg jo knækket den Geilske kode (eller dele af den), så hvor svært kan det lige være??? Så ja, i dag har været Vestpå og vest-af..... ;o)

8 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvor er du en dejlig kollega....
mine kolleger har forsøgt sig, men min VestPå sidder stadig bedst på mig...
og nej, den er ikke spor svært at strikke...et rigtig godt tv-strikketøj...

Citronmoster sagde ...

Tænk hvad der kunne være sket hvis nogen ville prøve resten af din beklædning :)))
Du er da bare en skøn kollega.
God fornøjelse med de næste blebukser ;))

strikkestine sagde ...

Hvor er du dog et gavmildt menneske! Held og lykke med næste projekt!

Lea sagde ...

Hold da op, du er sej sådan at kaste dig ud i endnu en Vestpå lige efter den første... Synes også du har strikket lynhurtigt!

Heldige kollega :-)

Garn, hund & kat sagde ...

sikke en skøn kollaga du er :-)

pøj pøj med den næte vest :-)

Kludemutter sagde ...

Hvor er du sød ;)
Hun må da være lykkelig for at have dig som kollega.

Spændt på at se den nye ;)

Yt

Bebiane sagde ...

En meget heldig kollega :-)

Karen sagde ...

Annette - Tak skal du ha'. Nej den er nemlig ikke svær - og jeg har faktisk allerede strikket de første par pinde på Vestpå no 2 (over morgenkaffen)
Citronmoster - jeg klamrede mig til buksestropperne ;o)Og tak - de næste blebukser er undervejs....for nu kan jeg slet ikke leve uden Vestpå :-D
Strikkestine - Gavmild? Nej, men når mit strik ikke passer til mig, så giver jeg det hellere væk end se det ligge bagerst i skabet - så kan andre få glæde af mine anstrengelser og tak ;o)
Lea - Jeg hyggede mig helt fantastisk med at strikke den - så det er faktisk en fornøjelse at gå i gang igen ;o)
Rikke - Tak skal du ha'...til begge dele ;o)
Kludemutter - Tak :-D Hun er i hvert tilfælde glad for Vestpå ;o)
Bebiane - Hun er begyndt at fiske efter at jeg strikker mere til hende, men nu får vi se ;o)
Kh karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...