søndag den 25. september 2011

Weeeeee, jeg kan hækle stangmasker :-D

Ja, det er store sager her på matriklen!!!!
Det er (pyh ha) 40 år siden, min mor lærte mig at hækle.....og det eneste jeg kunne huske, det var, hvordan man hæklede fastmasker - resten havde jeg lykkelig glemt alt om. Men ved hjælp af google fik jeg genopfrisket mine erindringer. Så nu kører det bare derud af med min plaid:

 Jeg er næsten sikker på, at jeg før eller siden kommer til at gå død i dette projekt, hvis jeg ikke skynder mig at blive færdig. Jeg er og bliver en inkarneret strikker, og jeg er begyndt at få strikke-abstinenser, kan jeg mærke. Mit hoved, som var helt tømt for strikke-ideer i fredags, myldrer nu med "Nåh ja, den kunne jeg jo også gå i gang med" indfald.....så jeg må hellere gå speedet den hæklenål op ;o)

4 kommentarer:

heksegarn sagde ...

sikke dog et flot tæppe det skal nok blive godt. Jeg får nogle gange helt hækleabstinenser men det er nu også det jeg startede med at kunne, men jeg ´holder nu af både det ene og det andet så svært at sige, hvad min favorit er. :-)

Nete sagde ...

Skisme godt gjort af en ikkehækler må jeg nok ha lov at sige. Det ser jo forrygende flot ud. Måske ender du alligevel med at holde af det.
KH Nete.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Godt gået, sådan selv at lære sig at hækle stangmasker

Stine:)

Karen sagde ...

Heksegarn - jeg håber, at jeg kan ende med at få det lige som dig - men det kræver, at jeg øver mig på at hækle, tror jeg ;o)
Nete - Tak :-D Jeg håber det, for der denne her hæklede bluse, som jeg vildt gerne vil lave....jeg fatter bare en lyd af opskriften (endnu) ;o)
Stine - Tak skal du ha'....min mor siger, at man kan hvad man vil, og jeg er tilbøjelig til at give hende ret ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...