lørdag den 29. oktober 2011

Hvad tænkte jeg dog på??????

Jeg blev her for et par måneder siden af min arbejdsplads tilbudt at starte på noget uddannelse - det lød smadder spændende, så efter at have læst programmet slog jeg straks til.
Undervisningen er god og inspirerende, og der er masser af "lektier", så jeg har bestemt ikke kedet mig. Al forberedelse foregår i fritiden, så derfor når jeg heller ikke at strikke eller være på bloggen så meget. Det har været godt so far, meeeeeen nu nærmer eksamen sig:
billedet er lånt hos http://www.mercantec.dk/
NOT FUNNY! Jeg har brugt dagen til at foreberede en synopsis, og jeg kan mærke, at sommerfuglene i maven er begyndt at baske rundt, sådan for alvor.
Sidst jeg var til eksamen var i 2002, og da svor jeg, at det GJORDE JEG ALDRIG MERE!!!!!! Altså før næste gang tilsyneladende.
Nåh, men man siger jo, at det der ikke slår en ihjel, gør en stærkere....... ;o)

10 kommentarer:

Nete sagde ...

Føler med dig Karen. Hører selv til dem som ikke kan fordrage det der eksamens pjat. Men jeg er sikker på at du virkelig har gjort alt hvad du kan og er velforberedt, så du skal nok klare den til perfektion.
Knæk og bræk
KH Nete

Lis sagde ...

Du kan godt, og det ved du.
Ønsker dig også al mulig held og lykke med eksamen.
Kh. lis

Lea sagde ...

Dejligt med mulighed for mere uddannelse - også selvom det kræver "eksamensnerver".

Jeg er sikker på det går godt - mange tanker og "good luck vibes" herfra!!

Strikkefuglen sagde ...

Jeg ønsker dig så meget held og lykke. Du er forberedt så det kommer til at gå dig godt :-)
Majbritt

Kirsten Amstrup sagde ...

Rigtig mange ønsker om held og lykke, knæk og bræk eller hvad man nu kan finde på. Fingre og tæer er krydsede og: "bare rolig, vi skal nok klare den..."

Citronmoster sagde ...

Hep-hep, knæk og bræk. Du kommer ud på den anden side stærk og stolt...

Fru Knudsen sagde ...

Lidt nerver skal der til, pøj, pøj

Maria sagde ...

Det kommer til at gå så fint! Eksamen er bare en snak, der er planlagt på forhånd.
Jeg krydser for dig, så du snart kan komme tilbage på bloggen!

Kh Maria

Karen sagde ...

Kære alle, tusind tak for opbakningen....ja, man dør jo ikke af det, men jeg er desværre et meget ambitiøst menneske, så jeg kræver meget af mig selv - specielt til en eksamen. Min synopsis er ved at være færdig og den gav lidt ro i sjælen, for nu ved jeg, hvad JEG vil tale om....så handler det jo bare om at tale så meget, at censor+eksaminator ikke får et ord indført.....det burde IKKE være et problem ;o)
Kh Karen

Fru Melgaard sagde ...

Alt mulig held og lykke her fra.-)
Kh. Louise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...