mandag den 10. oktober 2011

Skuffende skuffer

Jeg købte for et par måneder siden dette fantastiske lille reolsystem i den lokale genbrugs biks for 200 kr.


Jeg faldt pladask for de store, rummelige skuffer (til højere i billedet) - de er som skabt til at indeholde garnlageret (troede jeg)!!!!
MEN, når man åbnede skufferne så man dette:

INGENTING....altså andet end gulvet, for der var ingen bund i mine fantastisk skuffer (og det fandt jeg naturligvis først ud af, da hele herligheden var blevet slæbt hjem). De var nemlig alle beregnede til hængemapper, og man kan skisme ikke opbevare særlig meget garn i en hængemappe!!!

Men man er vel ikke "gør det selv Gerda" for ingenting, vel? Så efter adskillige forsøg og MANGE timers arbejde ser bunden af 2 af skufferne nu sådan ud:
Undervejs lykkedes det mig naturligvis at få ødelagt fronten på den ene af skufferne så meget, at jeg måtte vende den omvendt (så håndtagene sidder nederst på skuffen i stedet for øverst), så nu bliver resten også vendt om. Jeg mangler stadig at "bunde" 2 skuffer, men nu ved jeg da, hvordan man gør, og for at fejre, at jeg nu har fået udvidet min lagerplads.....ja så er jeg sørme kommet til at købe en lille, bitte smule garn....jeg mener, man er da nødt til at fylde noget i de skuffer, ik'? Altså, når de nu ikke skuffer én længere :-)

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Selvfølgelig er man da nødt til at købe garn. Det er også fortjent,når du har er så kreativ. Godt fundet på med at gøre det selv og at vende pladerne om, for at få en ensartet udseende på kommoden.

God dag til dig.

Kh. Lis

Citronmoster sagde ...

Bundløse garnskuffer lyder ellers som en drøm :)) Nyt garn, det har du da klart fortjent efter alle dine strabadser.

Karen sagde ...

Lis - som ægte garn-aholic har man ALTID en undskyldning parat, når det gælder garn indkøb ;o) Og skufferne passer perfekt i størrelse :-D
Citronmoster - Bundløse garnskuffer ville være fantastiske - det blev bare så rodet, når alt garnet lå og flød i en bunke på gulvet ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...