tirsdag den 8. november 2011

Jeg burde.......

sidde med næsen begravet i :

Og min hjerne burde summe med ord som LAB, LAS, match kategorisering, partshøring osv. men.....

Når nu jeg lige har været på biblioteket for at hente disse her:

Ja så er det garanteret ikke svært at regne ud, hvad jeg helst ville begrave næsen i, vel?
Jeg har smugkigget, og jeg kan vist med det samme slå fast, at jeg aldrig kommer til at strikke efter "Strik med Stil", men Annette Danielsens designs er bare super fantastiske.......så hvis jeg nu skynder mig at få læst mine "lektier" til i morgen, så kan jeg godt tillade mig at bruge en time, hvor jeg bare sådan savler over alt det lækre strik ;o)

7 kommentarer:

Lis sagde ...

Så håber jeg du når lektierne, for en time har du fortjent at få lov at studere strikkebøger i, idag. Dejligt at du så har dem en måned så du kan få dem gode ideer og måske noget lavet fra dem.

Kh.Lis

Bebiane sagde ...

Ja skal du være fornuftig eller ej, du finder sikkert et hul, hvor du kan hygge dig med strikkebøgerne :-)

Fru Knudsen sagde ...

Håber du får tid til biblioteksbøgerne indimellem. AD modeller er jeg også vild med, de er bare super, men synes måske at opskrifterne er lidt "spøjse", men jeg lærer det nok på et tidspunkt.

mona sagde ...

Strikkebøger og strik er bare nogle af de dejligste overspringshandlinger - syn´s jeg også!

Garn, hund & kat sagde ...

uha nye srikekbøger. Ja de kan nok dårligt vente. Svære valg du har de. pøj pøj :-)

Lea sagde ...

Jeg er spændt på at se hvilken AD model du kaster dig over :-)

Hvis lysten skal styre vores handlinger så vinder strikkebøgerne og pindene vist klart over lektierne, men indimellem må man jo lægge det fra sig og "være fornuftig" :-)

Karen sagde ...

Kære alle, jeg fik læst mine lektier og kastede mig så vild og bøvsende over strikke bøgerne....jeg har nu en laaaaaaang to-do liste med en masse AD modeller, men andet har også sneget sig ind, så.....ja jeg må vel snart til at søge orlov fra arbejde, hvis jeg skal nå alt det strik ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...