onsdag den 28. december 2011

Bær over med mig

Jeg har her i efteråret ikke været så flittig til at kommentere rundt omkring hos alle de skønne blogs jeg følger - men ..... ja kommentarer kræver altså, at ens hjerne lissom fungerer, og det er der "hunden ligger begravet", tror jeg.
Jeg er nemlig gået i gang med (sådan for alvor) at renovere 1. salen her på matriklen. Vi taler SERIØS renovering.....alle vinduer skal skiftes, alle vægge og lofter rives ned, gulvet brækkes op osv.
Lige nu ser der sådan ud

min kommende krea-stue
 Hyggeligt, ik?
Min 1. sal kommer her i løbet af foråret til at indeholde følgende:
teenagerens værelse, mit soveværelse, 1 kontor og en KREA-STUE!! Det sidste er nok det, jeg glæder mig mest til - et rum, hvor mit garn, min symaskine, og hvad jeg nu ellers har af dims kan få lov til at stå/ligge fremme....det bliver bare så godt, når den altså er færdig ;o)
Så hvis nogen i de næste par måneder spekulerer over, hvorfor der ikke sker så meget på min blog, så skyldes det helt sikkert, at jeg leger byggemand Bob ;o) 

15 kommentarer:

strikkestine sagde ...

Novra - en kreastue - det er vist det nærmeste jeg kommer på en våd drøm. det bliver da bare så fedt! Lad du bare blog være blog og kast dig over dette store projekt - håber du sender billeder, når det begynder at ligne værelser...

Lis sagde ...

Det bliver bare for lækkert. Tænk total renovering af en hel etage, indrettet som du vil have det! Wauv og rigtig god arbejdslyst.

Husk vi vil have billeder af fremskridtene, for vi er her jo stadig.

Kh. Lis

Mariannel sagde ...

Noget af et projekt , men skønt blir det når du er færdig.
Rigtig god arbejdslyst - husk at tage billeder , det er så sjovt at ha når man er færdig :)

Pia sagde ...

Hold da op for et projekt du har kastet dig over. Rigtig god arbejdslyst. Glæder mig til at se billeder af din nye krea- stue.

Rikke sagde ...

Rigtig god arbejdslyst til dig. Jeg ser hvor motivationen findes :-) Hvem ville ikke knokle rundt og sætte i stand, hvis det kunne udløse et krea-rum? Hvor er det bare skønt. Glæder mig til at se billeder :-)

Citronmoster sagde ...

Wauu, bliver lidt misundelig - en KREASTUE... God arbejdslyst :)

Kirsten Amstrup sagde ...

Kan du lave sådan noget selv? I så fald imponerer du mig virkelig. Jeg kan overhovedet ikke noget praktisk, hvis redskaberne bliver større end strikkepinde.
Meget flot projekt. Rigtig god arbejdslyst i det nye år.

biaw sagde ...

Aij, det bliver da for lækkert!

Lea sagde ...

Åh, det bliver lækkert med det Krea-rum!!! Det er så skønt med et sted hvor man kan få lov at lade kreativiteten fylde og tingene flyde!

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hold da op , det ser ud til at være et spændende projet !

Det skal nok blive rigtig godt, men hvor bliver man bare hurtigt møg træt i hoved af rod og støv !!!

Pøj pøj med det.

Hyggehygge
Marianne

Zarina sagde ...

Puha sikke et arbejde at gå i gang med, men det bliver jo skønt med nye værelser. Og en krea stue det lyder spænde.

Pøj pøj med det.

Fru Knudsen sagde ...

Ih altså, det bliver lækkert med sådan et rum til krativitetet, godt nytår og god arbejdslyst

Joan B. sagde ...

Hold da op: Tænk at få et rum til alt det vi er bare må eje. Det er umuligt for mig, men god arbejdslyst - glæder mig til at se resultatet. Godt Nytår!

Louise sagde ...

Det bliver så godt! Glæd dig.
Det er lidt sjovt. Når jeg på arbejdet fortæller, jeg har mit eget værelse, undrer mændene sig (hvad bruger hun det til?!?), og pigerne er helt misundelige :)
Godt nytår. Jeg glæder mig til at følge din blog i 2012 også.

Karen sagde ...

Strikkestine - Ja, det bliver bare så godt :-D Jeg glæder mig helt vildt til den er færdig!!
Lis - Tak :-D Jeg købte huset for snart 5 år siden, og de første år har jeg brugt på at renovere stue-etagen. Jeg lover, at jeg nok skal holde jer opdaterede med billeder og der skal nok også blive strikket ;o)
Marianne - Tak :-D Ja, det er altid lidt hårdere end man forventer
Pia - Tak :-D Der vil løbende kommer billeder ;o)
Rikke - Tak :-D En optælling af garnlageret har netop overbevist mig om, at jeg virkelig har hårdt brug for et STORT rum ;o)
Citronmoster - Tak :-D
Kirsten - Tak :-D Det meste har jeg selv lavet sammen med teenageren, som er 1.90 høj og stærk som en okse. Ellers har jeg nogle søde naboer og venner, som af og til giver en hånd med. Inden jeg købte huset kunne jeg knapt holde på en hammer ;o)
Biaw - Tak :-D
Lea - Ja, jeg er sikker på, at det bliver mit yndlingsrum :-D
Håndarbejde skal der til - Tak :-D Ja, støvet er en rigtig dræber.....selv min støvsuger har vist snart udviklet astma ;o)
Zarina - Tak :-D
Fru Knudsen - Tak og godt nytår til dig og dine :-D
Joan - Tak og også godt nytår til dig og dine :-D
Louise - Tak :-D der er så meget mænd ikke forstår - og jeg glæder mig kan du tro!!!! Godt nytår til dig og dine herfra ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...