mandag den 26. december 2011

Raya update

Så nu er julen (næsten) overstået, og hverdagen begynder at snige sig ind på en. Jeg tvang mig selv til at holde HELT fri i går, men i dag går det slendrian ikke ;o) Min to-do liste er ikke lang, men det er min absolutte hade-aktivitet, der står på den, men mere om det senere ;o)
Raya vokser støt:
Det ene forstykke er ca. halvt færdig. Jeg er aldeles vild med mønstret, som slet ikke er så svært, som jeg umiddelbart troede.


Ellers har jeg fået taget mig sammen til at få færdigmonteret Tankestreg. Jeg fandt de flotteste knapper, som desværre var en anelse for små ..... men nød lærer som bekendt nøgen kvinde at spinde, så jeg "krympede" knaphullerne med et par sting, så de passer til knapperne :-D
Den er bare blevet SÅ lækker, min Tankestreg - så selv om jeg ikke bryder mig om måden Annette Danielsen formidler sine opskrifter på, så er hendes design da bare for überlækkert - så opskrift-problemer eller ej, så ryger der helt sikkert meget mere AD-design af mine pinde i det nye år - det er sikker og vist.

7 kommentarer:

Zarina sagde ...

Sikke flot mønstre, forstår du kan lige det. og sammen med den sarte farve bliver det bar rigtig feminint.

Karen sagde ...

Zarina - ja ik'? De pinde, hvor der skal laves snoninger er lidt besværlige, men ellers er den ret nem at strikke - jeg tror helt bestemt, at den bliver et hit
Kh Karen

Fru Knudsen sagde ...

Sådan har jeg det også med AD super lækkert design, men opskriftstydning af AD er jeg ikke så vild med

Uldbegavet sagde ...

Den ser ud til at blive helt fantastisk, mønsteret er superflot, men jeg synes nu det ser noget svært ud. Er imponeret over du kan.
God ide at krympe knaphullerne, det er nemlig nogle meget flotte knapper.

Kirsten Amstrup sagde ...

Din Raya ser spændende ud. Glæder mig til at se mere.
Tillykke med den færdige tankestreg.

Lis sagde ...

Hvor er det et smukt forstykke, din Raya har. Det ser svært ud, så at du er glædeligt overrasket over sværhedsgraden er da kun godt..
Din tankestreg må være suveræn med de skønne knapper du har fundet til den.
Kommer der måske et billed med indhold af den ??

Godt nytår.

Kh. Lis

Karen sagde ...

Uldbegavet - tak skal du ha' :-) Jeg var faktisk lidt nervøs over det mønster, men efter ca. 10 pinde sad det på rygradden, men det er ikke tv-strik ;o)
Kirsten - Tak :-) Jeg glæder mig til at få Raya færdig - for det er godt nok mange år siden, at jeg har ejet en hættetrøje ;o)
Lis - uhhh, der ramte du et ømt punkt - altså det med indholdet, for jeg er noget af det mest kamerasky, du kan forestille dig - derfor bruger jeg altid stedfortræder på mine billeder - nemlig ginen Inge-Gyda, men måske får jeg banket modet op i det nye år ;o) Og tak for de pæne ord :-)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...