fredag den 30. december 2011

TAK for året der gik

Her på årets sidste dag vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle jer søde mennesker i Blog-land.
Tak til alle I skønne blogskribenter, der har givet mig så meget inspiration, fået mig til at grine (og nogle gange græde) Tak fordi I deler jeres liv med os andre :-D
Tak til alle jer, der følger min blog - jeg er virkelig beæret over, at I læser med og har overskud til at lægge kommentarer.....det er dét, der gør det sjovt at blogge :-D (Hvis nogle af jer har en blog, som jeg ikke har fundet frem til endnu, så send mig gerne et link)

I ønskes alle et forrygende godt nytår med masse af kreativitet, glæder og fornøjelser

Knus fra Karen

ps vi ses næste år :-D

9 kommentarer:

marion sagde ...

mange tak og i lige måde :-)

Glæder mig også til at følge din blog i det nye år...

Kisser sagde ...

Godt nytår også til dig.
På genkig i 2012 :-)

Merete sagde ...

Tak og i lige måde

Irene sagde ...

Tak og i lige måde!

mona sagde ...

Også rigtig godt nyt år til dig Karen.

Kirsten Amstrup sagde ...

Selv tak og godt nytår tilbage til dig.

Citronmoster sagde ...

Tak og i lige måde...
Jeg glæder mig til at se mere til din kreastue og alt det du tryller frem med dine strikkepinde...

Uldbegavet sagde ...

Tusind tak og i lige måde. Du har en dejlig blog, som jeg glæder mig til at følge mange år frem i tiden.

Karen sagde ...

Tusind tak skal I ha' :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...