onsdag den 4. januar 2012

Gerda afløser Raya

I anledning af nytåret har der været vagtskifte på pindene - Raya er blevet afløst af Gerda.


faktisk var Raya færdig nytårs aftens dag, men monteringsfeen havde fri, så der gik liiiiige en dags tid inden den blev monteret. Jeg har haft Raya på, og modellen er SKØN!!!!!! Jeg leger faktisk allerede med tanken om en Raya 2!!
Nåh, men ikke så snart var Raya væk, før jeg fandt en afløser - nemlig Gerda (også fra Mere Feminin Strik).
Den burde kunne strikkes relativt hurtigt - på p 6 med et ret nemt mønster, er det ikke et urealistisk mål, tror jeg.
Efter Gerda tror jeg, at det er på tide, at gå ned i pinde størrelse, og jeg har allerede nogle fantastiske projekter i sigte - meeeeen man ved jo aldrig, vel?

7 kommentarer:

Joan B. sagde ...

Hold da op hvor du starter året med raketfart! Den er rigtig flot din Raya. Nu glæder jeg mig så til at se næste model. Jeg har ikke den bog kun den forrige, men den er vist et kig værd :)

Fru Knudsen sagde ...

Flot er din Raya, og nu en ny på pindene, pas på det ikke kommer til at gløde

Strikkeglæde sagde ...

Raya er bare blevet god - lækker farve!
Keep up the good work - både på de tykke og tyndere pinde :-)

mona sagde ...

Skønne ting du har fået lavet, du er da helt vildt produktiv - det er dejligt at strikke!

Uldbegavet sagde ...

Raya er en dejlig model, jeg kan godt forstå du er glad for den.
Du får godt nok noget fra hånden.

Kirsten Amstrup sagde ...

Begge modeller ser ud til at være både smukke og dejlige at have på. Der er meget godt at hente hos Lena Holme Samsøe.

Karen sagde ...

Joan - Tak :-D jeg kan klart anbefale "Mere feminin strik" - der er utrolig mange lækre modeller i den bog!!!!
Fru Knudsen - Tak skal du ha' - det er jo så koldt, så mine pinde kommer bare til at fryse, hvis ikke de er i gang ;o)
Strikkeglæde - Tak :-D Jeg forventer helt bestemt, at 2012 skal være et rigtigt strikke år :o)
Mona - Tak :-D Jeg kan ikke holde hænderne i ro - så derfor bliver der strikket igennem her på matriklen ;o)
Uldbegavet - Jeg elsker den - den sidder godt og er tøse-sej samtidig
Kirsten - Lene Holme Samsø er blevet min absolutte yndlingsdesigner, må jeg indrømme.
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...