lørdag den 25. februar 2012

Aften-hygge-strik

Her et lille kig ind i mit nye kontor på 1. sal. Døren sad oprindelig et andet sted, men den væg er forlængst revet ned - men døren er bare så smuk, at den SKULLE genbruges. 
Min krea-stue er stadig under ombygning, så det er her på kontoret, at jeg slår mine krea-folder lige nu. Jeg strikker stadig på min halse-disse, men jeg har lovet mig selv, at nu skal den være færdig, for den er altså FOR kedelig at strikke....... - der mangler ca 15-20 cm, men hvis jeg nu sætter mig godt til rette i min strikkestol, sætter noget godt musik på, mon så ikke jeg kunne nå til vejs ende i aften???? Jeg prøver!!!!

4 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Smuk dør. Klart den skulle genbruges. Kan lidt TV ikke afhjælpe kedeligheden ved de 20 cm. God weekend.
Dorte

Karen sagde ...

Dorte - jo, men kender du det - der er ikke noget jeg gider se....så jeg endte med at lytte til en lydbog i stedet ;o)
Kh Karen

Irene sagde ...

Det er en rigtig fin dør! Hvor får du bare strikket meget, selv om du både går på arbejde og renoverer hus:-) Det er imponerende.

Karen sagde ...

Irene - ja, den er meget smuk og bærer præg af, at den er håndlavet....den slags ville man slet ikke kunne købe for penge i dag ;o) Og tak, men jeg er ved at få svip af ombygninger, for nu har jeg levet med det i 5 år.....nu skal det være SLUT, så lige i disse måneder er der drøn på, så jeg kan blive færdig (inden jeg naturligvis skal til at starte forfra ;o) )
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...