tirsdag den 28. februar 2012

Nyt på pindene - 413 masker

Ja, der er skam slået op til et nyt projekt - jeg måtte dog lige gå i tænkeboks en dags tid, for jeg har 2 projekter i tankerne - og var ikke sikker på, hvilket jeg et, jeg skulle starte med. Valget faldt på det med mindst masker - "kun" 413 masker skulle der slås op....det andet har over 500 masker på 1. pind. Garnet er uld i farven "antracit" = mørkegrå. Og hvad det skal blive til? Det skal blive til denne her:


Opskriften er fra Hendes Verdens tillæg 33/2011


Der står, at den ikke er for ny-begyndere - men opskriften er nu ikke så svær igen - der er bare utrolig mange masker..... men jeg må eje den cardigan..... prøv lige at se den bagfra:




Er den ikke flot????
Nåh, men nu vil jeg sætte mig i min "strikkestol" med kaffe (og lidt sødt) og alle mine masker og snoninger, for jeg kan slet ikke vente med at få den færdig - god strikkeaften til jer alle :.D

19 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hold op, hvor er den flot! Rigtig god arbejdslyst til dig og dine masker :-)

Lydert sagde ...

Jo, den er rigtig lækker; jeg har lige fået garn hjem til den :)

Karen sagde ...

Rikke - ja er den ikke bare total skøn? Den er designet af en, der hedder Ellen Holm - der er et andet af hendes designs i samme hæfte....det er også et flot design (og strik med udfordring), så hende må jeg lige have tjekket ud, tror jeg ;o)
Kh Karen

Karen sagde ...

Lydert - ja, den er skøn - glæder mig til at følge din model
Kh Karen

Birthe sagde ...

Den er utrolig smuk den cardigan ... jeg har også garn og mønster i hus til den , så den kommer også på mine pinde på et tidspunkt :-)
God strikkelyst ...

Karen sagde ...

Birthe - ja, den er flot, men alle de masker - jeg har haft garnet liggende i 4-5 måneder, for jeg skulle liiige tage mig sammen, men til denne årstid er den jo perfekt, så nu skal det være ;o)
Kh Karen

Kirsten Amstrup sagde ...

Den cardigan er super smuk - en fra min strikkeklub er nået ret langt med den, og også IRL er den skøn at skue.

Susan sagde ...

Den er meget flot. Dejligt med blogs til at give en gode ideer, til hvad man også kunne ønske sig at lave.

monaelisabeth sagde ...

ja for pokker - den er rigtig, rigtig flot !
fantastisk med alle de snoninger ..
men noget af et projekt med alle de masker ..
tålmodighed, tålmodighed ..
ved det på baggrund af den kjole jeg netop selv er blevet færdig med .. Men når bare resultatet bliver flot,
;o)
hilsen Mona

annettes kreativiteter sagde ...

Jo, den er simpelthen så flot !
Den trøje kan man ikke blive træt af at se på !

Annelise sagde ...

Den har jeg også haft på pindene, men valgte en forkert farve, så det er trævlet op. Er i gang med flere andre projekter, så den må vente lidt, men jeg er vild med den trøje og er spændt på at se din.

Charlotte sagde ...

Den er superflot, glæder mig til at følge projektet:-)

Benthe sagde ...

Den cardigan er bare så flot,har den selv på min to do liste,må bare eje den også.
Glæder mig til at se din færdig.

Kisser sagde ...

Godt valg. Den er bare SÅ flot.

Karen sagde ...

Kirsten - Ja, den er så flot, at det er en ren nydelse at strikke alle de masker - jeg kan ikke vente med at få den færdig ;o)
Susan - Tak skal du ha' - det er også det jeg nyder ved blog verdenen ;o)
Mona - Ja nemlig - jeg er verdens mest utålmodige menneske, men IKKE når det gælder strikketøj - specielt ikke lige denne cardigan ;o)
Annette - Nej vel? Måske bliver man lidt træt af at strikke på den, men resultatet.... :-D
Annelise - øv altså - det er ikke sjovt at trevle op, men hellere det end en cardigan i en forkert farve!!
Charlotte - Tak :-D
Benthe - Ja, den kan man da ikke leve uden, vel?
Kisser - Tak :-D
Kh Karen

ASSA sagde ...

Flott jakke du har startet med. ♥ Lykke til!

Karen sagde ...

ASSA- tak skal du ha :-D
Kh Karen

Irene sagde ...

Den cardigan er også på min liste:-) Den er rigtig, rigtig flot!

Karen sagde ...

Irene - det er altså et fantastisk design hende Ellen Holm har lavet her - det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg går i gang med en af hendes modeller :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...