onsdag den 22. februar 2012

Nyt på pindene - bølger

Efter alle snoningerne trængte jeg voldsomt til noget, hvor man ikke havde brug for en hjælpe-pind. Valget faldt på en halsedisse/et halsrør med et super-super nemt bølge mønster. Opskriften er fra kreativ Strik 11/2010. Jeg har valgt at strikke i bomuld, fordi: 
1. jeg trængte til noget rigtigt forårsagtigt. 
2. jeg havde liiiige 150 g lyslilla liggende (en garnrest fra et tidligere projekt). 
3. jeg havde lyst til et lille og overskueligt projekt.


Jeg tror bestemt ikke, at det bliver sidste gang, jeg strikker dette bølgemønster, for jeg synes, det bliver rigtig flot, og så er det bare så nemt, at man skulle tro, at det var løgn. Jeg ved allerede, hvad jeg skal i gang med næst - og jeg kan sige så meget, at det bliver gråt og med rigtig mange masker ;o) 

4 kommentarer:

Lydert sagde ...

Det kender jeg godt, ind imellem er det rart med et strikketøj, der ikke skal tænkes for meget over.
Det ser spændende ud, det du har gang i der

Kirsten Amstrup sagde ...

Fine bølger. Og nu har dujo allerede tændt min nysgerrighed med hensyn til næste projekt.
Men det viser du sikker i morgen :-) ???

God fornøjelse med bølgerne.

monaelisabeth sagde ...

Den bliver rigtig flot ..
hilsen Mona

Karen sagde ...

Lydert - det er så dejligt afslappende og så er det altså noget nemmere at sidde med end en stor ulden sweater ;o)
Kirsten - hvor er du sød ;o) Nej i dag viser jeg ikke noget nyt, men måske i løbet af weekenden...... :-D
Monaelisabeth - tak :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...