onsdag den 15. februar 2012

Pyh ha.........

Februar måned har stået i forandringernes tegn for mig - først skulle min arbejdsplads skifte til nye lokaliteter, og selv om der var flyttefolk til alt slæberiet, så er det altså sin sag at finde sig til rette et nyt sted - med nye arbejdsopgaver, nye lokaler og nye chefer.....og jeg (som er en klovn til at finde rundt) vandrede glad og fro ind på min teamleders kontor i den tro, at jeg endelig havde fundet toilettet ;o)
Samtidig med det, er jeg jo stadig i gang med mine egne, private ombygninger - de skred slet ikke så hurtig frem, som jeg kunne ønske mig, men jeg måtte erkende, at jeg simpelthen var for træt til at knokle igennem efter en lang (og letttere forvirrende) arbejdsdag. MEN sidste weekend havde jeg tiltusket mig en ekstra fridag - og der blev der godt nok skruet op for aktivitetsblusset - jeg og teenageren flyttede ovenpå i de ny-renoverede værelser!!!!!

EFTER

Her er mit soveværelse fredag morgen, inden møblerne kom til - og ja, det ser jo sådan ganske almindelig, småkedeligt ud, men for bare en måned siden var det dette syn, der mødte en, når man kiggede ind i det værelse:


FØR
Der har også været tid til lidt strik, men ikke så meget at jeg kan fremvise et færdigt resultat - faktisk er størstedelen af min krea-tid blevet brugt til "anti-strik" = at trævle op, men mere om det på et senere tidspunkt ;o)
Jeg mangler stadig at få færdiggjort min krea-stue...men det er småting, der mangler i forhold til, hvad jeg har været igennem - der skal tapetseres, lægges gulv og males - men det kan godt være, at jeg holder en lille pause lige nu......jeg kan mærke, at jeg har en stor trang til at blogge, strikke, læse bøger....ja slappe fuldstændig af.....bare lige en uges til eller 1½ ;o)

7 kommentarer:

Kirsten Amstrup sagde ...

Det lyder som om du har fortjent at slappe af med et strikketøj i nogle dage - men tillykke med dit nye soveværelse, det er garanteret meget lækkert for dig at sove i.
Håber du er begyndt at føle dig hjemme på den nye arbejdsplads.

Fru Kahr sagde ...

Sådan en "ny arbejdsplads" tager på kræfterne, for ud over selve arbejdet, så er der jo netop al det lavpraktiske mht. at finde rundt.

Nyd noget afslapning - den hjemlige ombygning render jo (desværre) ingensteder.

Citronmoster sagde ...

Du har da fortjent lidt slappe-af-tid. Tillykke med dit nye soveværelse og en dejlig dag til dig :)

mona sagde ...

Hold da op! Der er sandelig sket noget - det ser ud til at blive et dejligt kreaværelse. Man kan jo ikke nå alting (selvom man gerne vil)men af og til, kan det godt betale sig at skifte gøremål og samle inspiration til næste ryk. God arbejdslyst!

Lea sagde ...

Hvor ser det flot ud, dit nye soveværelse - det har du/I gjort godt!

Og så er det nødvendigt med kortere eller længere pauser indimellem alt det hårde arbejde!

Nyd din pause med gode bøger, spændende strik og hvad du ellers slapper af med!

Uldbegavet sagde ...

Du har vist også fortjent noget afslapning oven på sådan et hårdt program, og en ting er helt sikkert, arbejdet løber ikke nogen steder.

Karen sagde ...

Kære alle, ja lige i disse dage skal der strikkes, for jeg er bare SÅÅÅÅÅÅ træt af min snoninger-trøje. Og jeg har naturligvis allerede næste projekt lined op, meeen der kommer nok til at snige sig en enkelt lille rulle tapet (eller 2) ind på min to-do-liste på et tidspunkt ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...