fredag den 4. maj 2012

Shop-amok #1

Der har været lidt stille her på bloggen, og det skyldes primært at teenagerens computer er blevet "syg", så mens den er til reparation, så må jeg jo ofre mig og lade ham bruge min......det betyder, at jeg reelt har MEGET lidt computertid - og når den endelig er ledig, så er jeg i gang med noget andet. Men det har jo så givet mig tid til at shoppe igennem :-D
Min krea-stue på 1. sal har jo været færdig et stykke tid, men jeg manglede møbler, pyntedims osv.....og faktisk også inspiration til, hvordan stilen skulle være, men så......
Ja så fandt jeg disse 2 helt nye svævehylder på et loppemarked - de kostede 30 kr i alt - så dem måtte jeg jo bare ha', ik'? Pludselig begyndte tingene at tage form for mig - ud røg mit gamle tv bord, og de nye hylder blev hjem for mit tv (der i øvrigt også er et loppefund til 50 kr). Samme uge fandt jeg disse her i vores lokale genbrugsbiks:
Og så var der virkelig ingen vej tilbage - jeg måtte på møbelindkøb. Da jeg også skulle have en ny dyne, så tænkte jeg, at jeg ville starte med at kigge i Jysk - og det tog mig kun 3½ sekund at bestemme mig for en sofa, der bare "måtte med hjem i posen" - sammen med 2 grønne og 2 røde puder. 






Jeg mangler stadig et nyt sofabord og et tæppe under det pågældende bord. Men så er "hyggedelen" af min krea-stue også færdig! Der skal stadig findes et arbejdsbord og noget "kunst" til væggene, men det skal nok komme - nu ved jeg i det mindste, hvilke farver og hvilken stil jeg skal gå efter. 
I dag er vejret overskyet og noget blæsende = en oplagt strikke/hygge dag - så mon ikke jeg skulle se om jeg kunne få min trøje færdig (siddende i min nye sofa)? 
Håber I alle får en dejlig forlænget weekend :-D

5 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Det ser rigtig godt ud. God forlænget weekend til dig :)

Kirsten Amstrup sagde ...

Det lyder som en rigtig god plan for en blæsende bededag.
Din kreastue tegner hyggelig og pæn. Håber du får rigtig meget ud af den og kommer til at hygge dig rigtig meget i den.

Uldbegavet sagde ...

Hvor er det en pæn kreastue du har fået. Der er grobund for mange timers nørderi med garn og pinde. Jeg håber du får en god og hyggelig kreadag.

marion sagde ...

dit krearum ser da bare så lækkert ud, og du er da vist god til at finde gode loppefund...

Karen sagde ...

Kære Alle, Tak skal I ha' - jeg nyder virkelig at have et kæmperum til krea....et rum, hvor tingene kan få lov til at ligge fremme til jeg er færdig - det er virkelig luksus :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...