søndag den 24. juni 2012

Nyt på pindene - Army-look i den Røde Hær

Denne model har længe stået på min to-do liste, men der har altid lige været et andet projekt, der fik 1. prioritet, eller jeg manglede det rigtige garn (I kender det sikkert - undskyldninger er der nok af ;o) )


Opskriften er fra Kreativ Strik 12/2011 og modellen er designet af Lene Holme Samsøe


MEN nu er jeg så gået i gang - med det røde Cotton Light fra Drops, som jeg købte for en måneds tid siden.
Den strikkes på p 5, så man ser hurtigt fremskridt, hvilket er dejligt oven på mit sjal.


Det er første gang jeg strikker noget, der er så rødt - jeg ejer faktisk heller ikke særlig meget rødt tøj (én skjorte, tror jeg), så jeg tænkte, at en vest ville være passende til min debut udi det røde. 
Garnet er lækkert og blødt at strikke i, så det er en ren fornøjelse - så den min army-look vest burde kunne blive hurtig færdig :-D

7 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Sød vest og med p. 5 og din fart,så er den snart klar :)

Karen sagde ...

Håber jeg - for efter så mange år uden rødt strik, så kan jeg slet ikke vente ;o)
Kh Karen

Uldbegavet sagde ...

En rød vest kan man bruge til næsten alt og det er en sød model du har valgt.

Fru Knudsen sagde ...

Skøn farve, den bliver sikkert rigtig fin

monaelisabeth sagde ...

Den røde farve er rigtig flot
og army modellen ditto.
Spændende
hilsen Mona

Lea sagde ...

Superflot model - og fedt med den røde!!!!

Jeg er vild med rød - i perioder har jeg meget rødt tøj og tilbehør og så kan der gå år, hvor jeg ikke har noget som helst i rødt!

Karen sagde ...

Uldbegavet -Tak - jeg tror også jeg kommer til at bruge den en hel del
:-D
Fru Knudsen - Tak :-D
Mona - Tak skal du ha' :-D
Lea - ja jeg skal jo sådan set have min debut nu - jeg glæder mig til at have den på - måske bliver jeg hooked på det røde nu ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...