torsdag den 7. juni 2012

Nyt på pindene - stOOre hulle

Ja her er så mit seneste projekt - endnu et sjal. Det er lidt af en omvæltning at gå fra pind 7 til pind 3, men det er rart for en gangs skyld kun at strikke ret. Det vokser hurtigt i bredden, og jeg regner med, at jeg kommer op på ca 600 masker på de sidste omgange (pyh ha')


Opskrift: Kreativ Strik no 11/2010
Garn: Kunstgarn fra Hjertegarn (300 gr)
pind: 3


I weekenden har jeg planlagt strik, strik og atter strik, så mon ikke jeg snart kan blive færdig med det? Jeg glæder mig nemlig allerede til at bruge det :-D

4 kommentarer:

marion sagde ...

det ser da også lækkert ud det sjal spændende at se det færdigt...

Karen sagde ...

Marion - det er sjovt at strikke selvom jeg synes det tager laaaang tid - man bliver lidt afhængig af pind 7 strik, hvor strikketøjet vokser adskillige cm for hver pind
Kh Karen

Uldbegavet sagde ...

Det ser også virkelig lækkert ud, så jeg kan godt forstå du glæder dig til at tage det i brug. Det kan dog godt være, at det ikke lige er årstiden til et uldent tørklæde, for mon ikke der kommer sommer inden længe.

Karen sagde ...

Uldbegavet - Tak :-D mit tørklæde strikkeri er simpelthen omvendt psykologi. Tanken er, at strikker jeg uldprojekter, så kommer solen (håber jeg), går jeg i gang med bomulden, så bliver det ved med at være kedeligt vejr ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...