lørdag den 15. december 2012

Update på - klassiske sildeben m. et twist

Ihhhh altså, hvor tiden dog bare flyver - det er længe siden jeg har været på, og det skyldes bl.a. at jeg deler internetsforbindelse (og af og til også computer) med en super ambitiøs teenager, der laver lektier igen og hele tiden (ja, nu er det også galt, at han passer sine ting ;o) ) Dvs lige i disse dage skal min computertid ligge om morgenen,  før jeg tager på arbejde eller om aftenen efter kl 22 - og så bliver det med computeren altså ikke til så meget :-)
Nu har jeg dog erobret nettet for en stund for lige at vise min sildebens sweater frem.
 Jeg er langt om længe nået et godt stykke op på raglan indtagningerne - faktisk mangler jeg kun 20 omgange før jeg begynder at lukke af til halsen. Og det er godt!!! For nu keder dette her mønster mig simpelthen bare så meget!!!! Og samtidig, så glæder jeg mig til at få den færdig, så.....hvis nu jeg bare strikker igennem i dag, så kunne det jo være, at jeg kunne få den færdig :-D

ps. Jeg har nu taget konsekvenserne af mit internetsproblem - får i 1. uge af det nye år Fibernet med en trådløs router, og så kan man have 47 computere på nettet på en gang!!!! 

8 kommentarer:

Erna sagde ...

Hvor bliver den smuk... men at dele internet med unge mennesker, er som at komme til at møde paven, umuligt vil jeg tro. Jeg var helt sikkert blevet fustreret.

Ha' en god weekend

Annelise sagde ...

Fantastisk flot stykke arbejde og smuk bliver den. Ja der kan somme tider være kamp om pladsen ved computeren, godt at du har fundet en løsning på problemet.

Karen Jensen sagde ...

Erna - Tak :-D Ja, og hans argumenter er ikke til at skyde ned "Jamen jeg skal bruge nettet, så jeg kan se/lave mine lektier".....jeg ville jo være et skarn, hvis jeg sagde nej til det, ik'?
Annelise - Tak skal du ha' :-D Ja, det burde kunne løse vores net-behov, så mor også kan få lidt tid ved "putte"
Kh Karen

monaelisabeth sagde ...

Flot mønster !
Og flot trøje.
God ide med bedre netværk :)

Lea sagde ...

Den trøje bliver simpelthen så flot, Karen! Jeg glæder mig meget til at se den!

Ja, når de unge skal lave lektier, kommer mors blog jo i anden række :-)

Mette G. sagde ...

Hold da helt op, hvor bliver den smuk! Hvor ville jeg ønske, at jeg havde tålmodigheden til flerfarvestrik!

Uldbegavet sagde ...

Den bliver virkelig smuk tror jeg, så det er nok anstrengelserne værd.
Fibernet er det bedste, ville ønske vi kunne få det her hvor jeg bor.

Karen Jensen sagde ...

Mona - Tusind tak ;o)
Lea - Den er færdig-strikket, men mangler liiiige et besøg af monteringsfeen. Og ja, desværre kommer mors blog altid på taber-pladsen ;o)
Mette - Tusind tak - og ja, det kræver lidt tålmodighed, men det er aldeles afhængighedsskabende ;o)
Er man først blevet bidt af det, så kan man ikke stoppe med det
Uldbegavet - Tak ;o) Ja, jeg glæder mig til at kunne bruge nettet lidt mere end nu.
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...