mandag den 15. april 2013

Jeg er her endnu :-)

Jeg har fundet billedet HER
Efter en vinter, hvor jeg 2 gange (med 3 ugers mellemrum) måtte lægge mig med influenza og 2 gange måtte tilbringe adskillige dage ude på mit toilet med dårlig mave og feber, så har mit generelle overskud her på det sidste været nede på et absolut minimum......jeg synes godt nok, at det har været svært at tage sig sammen til noget som helst, og jeg kunne faktisk sidde ret op og ned og falde i søvn (på alle tider af dagen), så jubiii for forår, varme og sol!!!!!! Nu kommer een ulykke jo sjældent alene, så for det ikke skal være løgn, så døde først teenagerens og derefter min egen computer med få dages mellemrum. Min lille bærbare er nu gået til de evige laptop-marker, mens teenagerens computer kan repareres for "kun" 2300 kr..... men der er da blevet strikket - resultaterne vises de kommende dage, for jeg skal lige have færdigmonteret mit strik, så kommer der billeder.


2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Øv stakkels dig, sikke en omgang du har været igennem. Forhåbentlig bliver det lidt bedre nu, hvor solen kommer og vi snart kan få helt nyhøstet frugt og grønt fuld af vitaminer.

Karen Jensen sagde ...

Ja, jeg håber også, at varmen og solen giver øget energi :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...