tirsdag den 14. maj 2013

Man ved, man har brug for briller, når

man ikke længere kan læse det, der står på garnbanderolerne!!!!
Billedet har jeg lånt HER
For slet ikke at tale om, at man ikke længere kan strikke med sort eller andre mørke farver.
Så jeg har taget konsekvensen af, at de åbenbart er begyndt at skrive meget mindre og meget mere gnidret på garnet og købt mig 2 par læse/strikke briller i mit lokale supermarked. Et par bor fast i min strikkekurv, mens det andet er flyttet ind i min taske - for HVIS nu jeg skulle få lyst/trang til at tage på garn-gramse-tur, så er jeg jo nødt til at have nogle briller med, så jeg kan læse pindstørrelse, løbelængde osv. Så nu ser jeg godt ud igen ;o)

6 kommentarer:

Susan sagde ...

Tja - læse/strikkebrillen ramte mig for et års tid siden. Og jeg har stadig ikke lært altid at have briller med i tasken, så jeg har flere gange været i den situation, at jeg har måttet bede om højtlæsning af banderoler i butikkerne :-)

Mona Elisabeth Pedersen sagde ...

jeg har briller lagt ud i hver en krog. Nogle steder ligger der mere end et par
- man skulle jo nødig gå ned på mangel af briller.

Ulla Reiche sagde ...

For ikke længe siden kunne jeg nøjes, men pludselig blev det hele grumset og nu bor der briller på min næse konstant. ;-(

Kh

Ulla

Uldbegavet sagde ...

Ja det er irriterende, at de ikke kan skrive lige så stort som før i tiden.

Nete sagde ...

Jeg kan ikke se en snus når det er tæt på, tilgengæld kan jeg se flere kilometer væk. Meget meget mærkeligt.
Har det ligesom Mona Elisabet og har mindst 20 par briller rundt omkring, men jeg deler dem altså med manden.

KH Nete

Karen Jensen sagde ...

Hmmm, et sæt i hver krog af huset er måske ikke så tosset endda - især i køkkenet....visse opskrifter er også skrevet i en uforskammet lille og gnidret maner
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...