mandag den 1. juli 2013

Færdig m. sommerbluse

Så blev den endelig færdig - denne sommers mest kedelige strik! Kedelig at strikke, men utrolig dejlig at have på, så jeg er rigtig glad for, at jeg i fredags bed tænderne sammen og strikkede igennem OG monterede - for ellers havde jeg ikke haft en trævl at tage på i dag ;-).
Efter at denne bluse var færdig gav jeg efter for mine hækle-abstinenser. Det er lidt underligt, at jeg kan få den slags, for jeg er ikke så skrap til det med hæklenålen - men nu har jeg øvet mig lidt - resultatet af de anstrengelser dokumenteres de følgende dage :-)

9 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den ser ud til at være utrolig dejlig og skøn farve du har valgt til den :-))

Citronmoster sagde ...

Ja nød lærer nøgen kvinde at spi..., øhhh - at strikke ;)
Lækker farve :)

Karen Jensen sagde ...

Helvig - Tak skal du ha' - den er dejlig, fordi den er så løs
Citronmoster - ja, det har du da ganske ret i.....:-D Og tak, farven var lidt af et tilfælde - den så anderledes ud i belysningen i butikken, men jeg er blevet ret begejstret for den.
Kh Karen

Lykke sagde ...

Godt kæmpet :-) Håber den bliver et sommerhit - farven er ihvertfald en god kontrast til den lidt grå himmel lige nu!!

marion sagde ...

fed farver og skøn model... den kunne jeg også godt finde på at strikke hvis jeg ellers kan finde opskriften :-)

Kisser sagde ...

Kedelig at strikke? = tv-strik.
Det færdige resultat er smukt. Spændende model og dejlig farve.
Du strikker så mange flotte ting :-)

Strikkeglæde sagde ...

Skøn farve og modellen ser virkeligt behagelig ud. Den kunne måske bruges som snakkestrikketøj - når der er kedelig må den være enkel.

Karen Jensen sagde ...

Lykke - Tak skal du ha' - ja farven er faktisk meget bedre end jeg lige havde regnet med - den er frisk og sommeragtig (så bemærker man ikke regnen så meget)
Marion - Tak skal du ha' - opskriften er fra det sidste tillæg fra Hendes Verden - skriv til mig, hvis du vil se det - så sender jeg det til dig
Kisser - ja, du har ret, men selv den mest spændende film kunne ikke fastholde min koncentration ret længe af gangen :-) Og tak for rosen :-D
Strikkeglæde - tak skal du ha' :-D Det er en supermodel - og den er allerede blevet mit sommerhit nr 1, så jeg overvejer faktisk om der evt skal strikkes en efterfølger (i en anden farve) - men jeg har liiige nogle ting på to-do listen.... ;-)
Kh Karen

Uldbegavet sagde ...

Der er mange af de nye modeller, som bare er sat sammen af store glatstrikkede stykker, så de er lidt kedelige at strikke, men resultatet er superflot og sikkert dejligt at have på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...