mandag den 19. august 2013

Færdig med: Hæklet sjal

I min ferie lykkedes det mig faktisk at få begyndt OG afsluttet et par projekter - bl.a. dette hæklede sjal:
 Opskriften er fra Alt om Håndarbejdes Strikke Magasin nr 6 2012 - et blad jeg købte udelukkende fordi jeg faldt pladask for sjalet, men det er så først nu, jeg har fået det hæklet. Jeg kan sagtens finde på at hækle efter den opskrift igen, for den er nem at gå til og når først man lige har fået taget på det, så går det derud af i en utrolig fart!


Garnet er købt i min lokale Super Best, og farvesammensætningen er.....utraditionel (eller "modig", som en af mine kollegaer udtrykte det).
Det gode er, at sjalet passer til næsten alt - og så gør det jo heller ikke noget, at det er meget specielt, vel? 
Nåh men ellers har den seneste uge stået på.....nej ikke så meget strik, men "tilbygning". Vi (teenageren og jeg) flikkede lige en overbygget terrasse sammen her i ugens løb - det er blevet ret godt, og det kommer der billeder af i morgen. Jeg kan dog afsløre, at den egner sig fortrinligt til morgenkaffe med indlagt strik - det testede jeg nemlig i weekenden :-). Mere om det i morgen!

4 kommentarer:

marion sagde ...

lækkert sjal synes jo altså at farver der er sat anderledes sammen end normen er total lækkert :-)

glæder mig til at se den nye tilbygning......

Uldbegavet sagde ...

Fine farver der er i det sjal, det er blevet rigtig flot.
Tænk at i bare lige flikker en terasse sammen, det er da vildt.

Karen Jensen sagde ...

Marion - ja, jeg kan godt li' af og til at være lidt "utraditionel ;-)
Uldbegavet - Tak skal du ha' - nogle gange får mor nogle vilde ideer, og så må den stakkels teenager jo finde sig i det ;-)
Kh Karen

Fru Knudsen sagde ...

De farver er da bare så frække, og det er da så sejt, at i lige "flækker" noget sammen, slønt med sådan et ude-sted

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...