fredag den 21. februar 2014

Nyt på pindene - Keltiske snoninger

Åh ja, jeg er her stadig, og der bliver stadig strikket, men der har været så meget knald på både privat og arbejdsmæssigt, at jeg har været nødt til at vælge bloggen fra i en længere periode, men nu er energien og overskuddet vendt tilbage (det dejlige, solrige, milde vejr hjælper ganske betydeligt).
Lige nu er jeg godt i gang med denne bluse Hendes Verdens tillæg nr 41 - 2011:
Der står er opskriften kræver at man "holder tungen lige i munden", men så svær er den altså heller ikke!
I de kommende dage kommer der lidt billedspam af de ting, jeg har fået afsluttet siden sidst - håber I alle får en fantastisk weekend, når I kommer så langt :-)

13 kommentarer:

Susan sagde ...

Velkommen tilbage tilbage til blogland. Dejligt, at du igen har fundet tid og overskud. Det er en fin model, du har gang i, og jeg glæder mig til lidt billedspam :-)

Lydert sagde ...

Skønt at se nyt fra dig, det er vel nok nogle smukke snoninger, du laver

Citronmoster sagde ...

Velkommen tilbage. Lækre snoninger du har gang i og jeg glæder mig til at se hvad du ellers har fået strikket :)

Garn, hund & kat sagde ...

velkommen tilbage, skøn model du der har fået fat i :-)

Lilli sagde ...

Velkommen :-) jeg er vild med snoninger og dine er bare så flotte... Glæder mig til at se mere ;-)

Nete sagde ...

Puha. Kender jeg godt Karen.Men rigtigt at de lysere dage giver det hele et løft og man får lidt flere resourcer at gøre godt med.
KH Nete

marion sagde ...

dejligt at høre du stadig er her.. glæder mig til billedspam ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Dejligt at du er her igen. Den bluse ser spændende ud.

Merete sagde ...

Velkommen tilbage. Trøjen er meget smuk og jeg glæder mig til at se din version, når den er færdig.
God weekend

Uldbegavet sagde ...

Nogle gange sker der bare så meget i tilværelsen, at overskuddet til at blogge ikke er der. Jeg tror det sker for os alle med jævne mellemrum.

Nu er du tilbage og hurra for det. Jeg har savnet dig og glæder mig over, at du igen er en del af blogland. Velkommen tilbage.

Karen Jensen sagde ...

Tusind tak for jeres søde kommentarer - I er med til at gøre Blog-land en fornøjelse :-D
Knus fra Karen

Karen sagde ...

Ja velkommen tilbage! Dejligt at se hvad du har gang i.

Bente D-N sagde ...

Også jeg synes det er dejligt at se nyt fra dig .... og den opskrift ligger på mit natbord. Jeg synes det er en meget smuk model og jeg glæder mig til at se dit færdige resultat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...