søndag den 27. april 2014

Færdig m. kaffevarmer til Bodumkanden

Et lille, relativt overskueligt (hvis man ser bort fra monteringsarbejdet) strikkeprojekt, som jeg endelig har fået gjort færdig - en kaffevarmer til min stempelkande:
Den er strikket i bomuld, og som man kan se på billedet, så har jeg forsøgt at få brugt så mange af mine bomulds-rester som overhovedet muligt. Mønster er inspireret af Kaffe Fasset, men ellers er det eget "design".
Jeg har simpelthen taget min gamle, udslidte (hjemmesyede) kaffevarmer og figurstrikket en ny "kjole" til den. Jeg har brugt omkring 200 gr garn og den er strikket på p 3.

8 kommentarer:

Garnløkken sagde ...

Den er flot. Vh Lykke

Lis sagde ...

Den er rigtig smuk og fin i farverne Lige som vi kan lide den. Stærk og varm med et strejf af Kaffe Fasset.

Kh. Lis

P.s. Så kom der altså en monteringsfe forbi til job afprøvning. Dejligt.

Lilli sagde ...

Dejligt med lidt nyt og skønt at få brugt af resterne...fint design og dejlige farver sammen.
Fortsat god vind med monteringsarbejdet:-)

Karen Jensen sagde ...

Lykke - tak skal du ha' :-)
Lis - ja, farver er en god ting - ja, jeg har en fe i virksomhedspraktik lige nu, det går forrygende ;-)
Lilli - jeg elsker reste-strik....det giver plads i garnreolen - og tak :-)
Kh Karen

Lydert sagde ...

Den er da blevet superflot

Mette G. sagde ...

Sikke nogle skønne, glade farver!

Uldbegavet sagde ...

Hvor er den blevet flot.

Karen Jensen sagde ...

Lydert - Tak skal du ha' :-D
Mette G - Ja, den er med til at pifte min morgenkaffe op ;-)
Uldbegavet - Tak :-)
Knus fra Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...