torsdag den 1. maj 2014

Færdig m. sweater med minisnoninger

I vinterens mulm og mørke fandt jeg min elskede, uldne sweater, som jeg strikkede for et par år siden - jeg glædede mig til at få den på, men havde glemt, at jeg havde tabt 20 kg, siden den blev færdig.
Jeg kunne være i den sweater 3 gange, så.......jeg trævlede den op og strikkede den "lige igen" bare i en noget mindre udgave.
Opskriften er fra et tillæg i Hendes Verden. 
I den oprindelige opskrift havde blusen en dyb vandfaldsudskæring, men jeg valgte altså denne gang at strikke den op i halsen. Det her er en af mine absolut favorit bluser.....og jeg vil slet ikke afvise, at jeg til vinter strikker igen bare den i en anden farve :-)

5 kommentarer:

Lydert sagde ...

Sikke da et arbejde at strikke alle de små snoninger to gange; det er godt, den passer dig nu, skøn er den i hvert fald

Uldbegavet sagde ...

Den er simpelthen så flot, så jeg kan godt forstå det er en yndlings bluse.

Citronmoster sagde ...

Den er rigtig flot - forstår godt der måtte en ny til :)

Lis sagde ...

Kort proces, men der er jo heller ikke andet at gøre når du er blevet så meget mindre. Den ser bestemt også lækker ud. Jeg er vild med farven og kraven.

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Hi theгe, Ι read yοսr blog lie eveгy week. Your stοry-telling stylе iis awesߋme, keep up
the good work!

Alsso visit my wеbsite Hеrve Leցer Dress Reviews
()

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...