torsdag den 1. januar 2015

Cecilia cirkelbluse - jeg måtte bare prøve

Jeg havde faktisk overbevist mig selv om, at jeg ikke kunne finde ud af at strikke den, at den var ALT for svær osv, men så tog jeg mig sammen og gik i gang - og hold så op, hvor var den sjov at strikke - den blev næsten strikke færdig i løbet af en weekend (hvor sønnike fik besked på ikke at forstyrre) - jeg vil helt sikkert strikke den igen, for den er SÅ fed!!!! Jeg kan bare ikke få nok af Lene Holme Samsøe's design :-D

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Wau hvor er den flot. Super ide med farveskiftende garn.

Fru Knudsen sagde ...

Velkommen tilbage på bloggen. Den bluse er godt nok flot

Lydert sagde ...

Selvfølgelig kunne du strikke den, hvad tænkte du dog på, dig, der har strikket så mange flotte ting :-)

Lilli sagde ...

Hvor er den flot - skønt garn!! Jeg har den også på min ønskeseddel, så godt at høre den er sjov at strikke. Og ja Lenes design er bare så skønne. Godt nytår;-)

Mona Elisabeth Pedersen sagde ...

Ingen tvivl om at det er flotte ting Lene Holme Samøe laver :o) - og hvor er det bare en flot model du har valgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...