torsdag den 1. januar 2015

Snoninger i multifarvet garn

Denne her måtte jeg bare strikke, da jeg så den den i HendesVerdens tillæg nr 1, 2014 :-)
Det er så sjovt, men i rigtig mange år gik jeg rundt og troede, at man skulle være en strikke-Einstein for at hitte ud af det med snoninger, så derfor undgik jeg dem konsekvent.
Da jeg endelig tog mig sammen til at prøve, fandt jeg ud af, at det slet ikke var så svært endda, og så blev jeg altså lidt hooket på kabelstrik.
Denne her er strikket på p 4, så det var ikke et uoverskueligt projekt, vil jeg sige ... jeg kunne måske godt lokkes til at gentage den (hvis jeg lige faldt over det rigtige garn).

2 kommentarer:

Maria fra En verden af kunst sagde ...

Godt nytår!

Sikke en fin blog du har med mange smukke sager du laver :-)

jeg er selv kreativ og har lagt en håndarbejds giveaway op, du er velkommen til at se og deltage.

Mange hilsner fra Maria

Christina sagde ...

Hold da op, den er godt nok flot :-)
KH Christina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...